Zákaznícka podpora:info@decoronline.sk

Reklamácia

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Hoci v našom sortimente ponúkame produkty vysokej kvality od renomovaných značiek, nemožno nikdy vylúčiť chybu materiálu alebo chybu vo výrobnom procese. Vieme, že každá reklamácia je vec nepríjemná a snažíme sa vec vždy vyriešiť podľa priania zákazníka. Aby sme predišli prípadným sporom a zároveň si uchovali priateľský vzťah, prečítajte si prosím náš reklamačný poriadok.

  • V prípade, že sa vyskytne akýkoľvek problém s výrobkom, ihneď nás kontaktujte. Výrobky v rámci záruky meníme vo väčšine prípadoch za nový kus. Pokiaľ kus nie je skladom, tak sa Vám ho snažíme v čo najkratšom čase zaistiť či sa s Vami dohodneme na vrátení peňazí.

  • Pokiaľ pri preberaní tovaru od dopravcu zistíte, že je balík poškodený alebo vykazuje nejaké vady, máte právo ho neprevziať. O tejto skutočnosti nás prosím obratom informujte a my Vám bezodkladne dodáme tovar nový alebo Vám vrátime 100% ceny späť.

  • V prípade, že balík prevezmete a na poškodenie tovaru prídete po jeho rozbalení, tak je nutné nás o tejto skutočnosti čo najskôr informovať. Nutné je, aby ste nám dodali fotku prepravného obalu, fotku výplne a foto poškodeného tovaru. O tejto skutočnosti je nutné informovať najneskôr do 2 dní od prevzatia tovaru od dopravcu, tak aby sme balenie za Vás mohli reklamovať. Bohužiaľ na neskoršiu reklamáciu dopravca neberie ohľad a reklamáciu nemožno uplatniť.

  • Pri prevzatí zásielky krehkého charakteru je nutné tovar rozbaliť pred jeho prevzatím od dopravcu a to najmä na pobočkách Zásielkovne. V prípade poškodenia tovaru namieste spíšte protokol o poškodení zásielky so zamestnancom prepravnej spoločnosti. O tejto skutočnosti nás prosím obratom informujte a my Vám bezodkladne dodáme tovar nový alebo Vám vrátime 100% ceny späť. Pokiaľ zásielku rozbalíte až doma a bude rozbitá, tak najmä v Zásielkovni nemožno tovar spätne reklamovať.

Záručná doba

Začína plynúť odo dňa, keď sme vám doručili tovar. Minimálna záručná doba je 24 mesiacov. Keby nejaký výrobca ponúkal záruku dlhšiu, uvedieme to na e-shope. Ak dôjde k poruche na tovaru počas jeho záručnej doby, máte právo na uplatnenie reklamácie. 

Uplatnenie reklamácie 

Reklamáciu nám oznámte prosím na našu emailovú adresu info@decoronline.sk, kam uvediete, o aký tovar sa jedná a aká porucha sa na ňom vyskytla

Potom nám tovar zašlite prostredníctvom Zásilkovny. Štítok na Zásilkovnu Vám pošleme na email po predchádzajúcej dohode. Dopravu tak budete mať zadarmo. V prípade, že nemáte k dispozícii Zásilkovnu, kontaktujte nás.

Tovar preskúmame a po dohode s Vami buď obstaráme nový tovar alebo Vám vrátime jeho plnú cenu.

Nikdy neposielajte tovar späť bez predchádzajúceho oznámenia na email!

Kontaktné údaje pre vybavenie reklamácie: 

Email: info@decoronline.sk    

Telefón +420 602 154 224

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie